Często Zadawane Pytania

KONTO

Czy muszę utworzyć konto, aby móc kupować produkty od SquishyPoland?

Nie, sprawiliśmy, że proces zamawiania jest bardzo prosty, więc nie musisz zakładać żadnego konta, aby robić zakupy w naszej witrynie.


Jakie informacje powinienem podać podczas realizacji transakcji?

Będziemy potrzebować takich danych jak twoje imię i nazwisko, adres i numer telefonu.

 
Czy moje informacje są bezpieczne w SquishyPoland?

Tak, wszelkie podane przez Ciebie informacje są u nas całkowicie bezpieczne. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

 
Jakie kroki należy wykonać, jeśli chcę wiedzieć, jakie informacje o mnie przechowujesz?

Prosimy odwiedzić naszą stronę RODO i poprosić o raport.

 
Czy mogę zaktualizować lub usunąć te informacje?

Oczywiście, że możesz! Wystarczy odwiedzić naszą stronę RODO i złożyć wniosek.

 

 
ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA

Czy wysyłacie do mojego kraju?

Oferujemy wysyłkę międzynarodową - bez względu na to, gdzie jesteś, możesz kupić u nas!

 

Jak długo trwa wysyłka mojego zamówienia?

Po otrzymaniu zamówienia zostanie ono przetworzone i wysłane w ciągu 24–48 godzin. W szczycie sezonu może to potrwać nieco dłużej, ale zapewniamy, że nasz zespół wyśle ​​Twoje zamówienie tak szybko, jak to możliwe.

 

Po wysyłce, jak szybko dotrze moje zamówienie?

W zależności od tego, gdzie jesteś, oto kilka szacunków:

Stany Zjednoczone i Kanada - od 8 do 20 dni

Europa - od 10 do 25 dni

Wszystkie pozostałe kraje - od 15 do 35 dni

Uprzejmie informujemy, że są to jedynie dane szacunkowe, a zamówienie może dotrzeć znacznie wcześniej niż w wyznaczonym terminie.

 

Skąd będę wiedzieć, kiedy moje zamówienie zostało przetworzone i wysłane?

Po wysłaniu zamówienia zostaniesz o tym poinformowany e-mailem. Wyślemy również numer śledzenia, abyś mógł śledzić paczkę.

 

Czy istnieje minimalne zamówienie, aby kwalifikować się do bezpłatnej wysyłki?

Nie, oferujemy bezpłatną wysyłkę wszystkich zamówień, bez względu na ilość i bez minimalnych wymagań zakupu!

 

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Możesz użyć linku monitorującego, który wysyłamy na Twój adres e-mail po wysłaniu zamówienia, lub możesz to zrobić bezpośrednio na naszej stronie TUTAJ. Uwaga: system śledzenia może zacząć wyświetlać informacje o Twojej paczce nawet 3-4 dni.

 

Jakiej metody wysyłki używasz?

Wszystkie zamówienia są wysyłane za pomocą standardowej poczty.

 

Czy możesz wysłać moje zamówienie kurierem ekspresowym?

Możemy wysłać twoje zamówienie za pomocą DHL, FedEx lub UPS, ale będzie to wymagało dodatkowej opłaty. Prosimy o kontakt w celu omówienia różnych opcji przed złożeniem zamówienia.

 

Czy jest jakiś limit ilości produktów, które mogę kupić?

Nie, możesz zamówić tyle, ile chcesz. Jeśli nie mamy potrzebnej ilości, zobaczysz powiadomienie o braku towaru na samej stronie produktu. W takim przypadku możesz się z nami skontaktować, a my postaramy się jak najszybciej uzyskać te produkty.

 

Czy mogę uzyskać zniżkę na zamówienia zbiorcze?

Oferujemy zniżki dla zamówień masowych, ale dotyczą one tylko niektórych produktów. Ponieważ sprzedajemy już po bardzo niskiej i konkurencyjnej cenie. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, czy produkt, który chcesz zamówić, kwalifikuje się do rabatu.

 

Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymam mojego zamówienia?

Skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.

 

Co z cłami i podatkami?

Twoje zamówienie może podlegać cłom i podatkom w Twoim kraju. Ten dodatkowy koszt nie jest wliczony w cenę produktu i powinien zostać opłacony przez Ciebie. Skontaktuj się z lokalnym urzędem celnym, aby uzyskać więcej informacji.

 

 
ZAPŁATA

Jakie opcje płatności są akceptowane?

Akceptujemy płatności wyłącznie przez PayPal. Możesz użyć istniejącego konta PayPal lub zapłacić kartą kredytową, nawet jeśli nie masz konta w systemie PayPal. Odwiedź stronę paypal.com, aby uzyskać więcej informacji lub skontaktuj się z nami, a my poprowadzimy Cię.

 

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

 Nie, przyjmujemy zamówienia tylko za pośrednictwem naszej strony internetowej.

 

 
ZWROTY I ZWROTY

Nie otrzymałem mojego zamówienia, co powinienem zrobić?

Skontaktuj się z nami, a nasz zespół postara się ustalić, gdzie znajduje się Twoja paczka. W niektórych bardzo rzadkich przypadkach zdarza się, że paczki gubią się podczas transportu. Jeśli tak się stanie, prześlemy Twoje zamówienie całkowicie bezpłatnie.

 

Jakie kroki należy wykonać, jeśli otrzymałem wadliwy, uszkodzony lub niewłaściwy produkt?

Daj nam znać, a my damy Ci znać, jak postępować.

 

Jaka jest twoja polityka zwrotów?

Jeśli zakupy nie są satysfakcjonujące, możesz zwrócić je w celu wymiany lub zwrócić w ciągu 30 dni od ich otrzymania. Ale będziesz musiał zapłacić za wysyłkę z powrotem do nas. Przyjmujemy produkty tylko wtedy, gdy są nieużywane, niemyte i w oryginalnym stanie - wraz z oryginalnym opakowaniem, metkami itp.

Jeśli otrzymany produkt ma wadę produkcyjną pod względem materiałów lub wykonania, możesz do nas wrócić, a my zwrócimy Ci pieniądze lub wyślemy zamiennik. W takich przypadkach chętnie pokryjemy koszty wysyłki.

Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź naszą Politykę zwrotów i zwrotów.